Pihlajistontie

Paikka jonne kirjoittaa viestejä.
m stefanos

Pihlajistontie

Viesti Kirjoittaja m stefanos » 29.01.2016 14:08

Terve!
Mitähän tuli kyläyhdistykselle maksamaan Pihlajiston tien auraus, olen huomannut, että muutkin lenkkeilevät siellä, tie on polveileva ja haastava nousuineen, nyt on lunta, joten muita ei näy kuin minä rämpimässä, ei tarvitsi olla kuin yksi kaista käytössä, voisi hurjastella kelkalla, katkenneilla suksilla ja ihan kävellä todella kauniin maiseman keskellä, auraus olisi kulttuuri teko(urheilu nykyään kulttuuria) kyläyhdistykseltä, vielä voisi tehdä laskettelurinteen lapsille, toivon nopeaa päätäntää, ennen lumien sulamista.
m Stefanos

m stefanos

Re: Pihlajistontie

Viesti Kirjoittaja m stefanos » 01.02.2016 07:24

Terve!
Vastaan itse itselleni, kyläyhdistyksen hallitus ei ilmeisesti lue keskustelupalstaa, kuitenkin,

ILOISIA UUTISIA!
Eilen Ratilaisen Timo ilmoitti että perinteinen sakkorinki on avattu, joten voitte suksia sinne, muista laittaa nimi vihkoon,
ehdottamastani polusta Timo ilmoitti että polku Pihlajiston tiellä on myös avattu joten kaikki laahustamaan raikkaaseen ilmaan.
m Stefanos

m stefanos

Re: Pihlajistontie

Viesti Kirjoittaja m stefanos » 01.02.2016 15:02

Terve!
Kiitos Timo, rata on koe laahustettu, matkan pituudeksi tulee 2, 4 km ja maisema ihailuineen aikaa kuluu tunti, railo on hyvä, siinä on haastetta, leveämpi ei tarvii ollakaan kuin tuo moottorikelkan ura, varmaankin auringon vaikutuksesta katsoin netistä kävelytestin ja sen laskeminen on liian vaikeaa, päättelin että olisin hyvä 105 vuotiaitten sarjassa, joten tästä on hyvä jatkaa.
m Stefanos

Vastaa Viestiin